lauantaina, maaliskuuta 19, 2011

Rauha

Tämän postauksen kuvat on meijän olkkarista.


"Rauhan minä jätän teille:  minun rauhani - sen
minä annan teille.
En minä anna teille, niinkuin maailma antaa.
Älköön teidän sydämenne
 olko murheellinen
 älköönkä peljätkö."

JOH. 14: 27



Tämän jakeen raamatusta mä koitan muistaa ja pitää mielessä!
Tuli vastaan sitte mitä tuli.
Niin omassa elämässä,ku nykyisen maailman tilanteissa.
Aika hurjilta kuullostaa nuo uutiset,
eri puolilla maapallon.
Joka päivä jotaki uutta...ja aika harvassa on iloiset
tai positiiviset uutiset :/.


Tähän asti tuo rauha, jonka oon saanu 
sydämeeni, on ollu ja pysyny.
Ja tiedän, että se on ja pysyy
......täst edeskin :)


RAUHAllista viikonvaihdetta <3

7 kommenttia:

Rouva V kirjoitti...

AMEN! <3

Jonna kirjoitti...

Kauniit kuvat! Ja tuo raamatun lause <3 Mukavaa viikkoa!

Marjo kirjoitti...

Kauniita ja niin ihanan rauhallisia kuvia.Tykkään! Lausekin niin kaunis, ja sopii kuviin todella ihanasti<3

Kuanista ja rauhaisaa viikonloppua!

TIINA P kirjoitti...

Olipas kaunis ja levollinen postaus näin heti aamuun. Kiitos siitä. Rauhaa sieluun ja sydämeen tarvisin minäkin, tuntuu, että elämä menee pelkässä kiireessä eikä ehdi nauttia kuluvista päivistä. Mutta, joka päivä teen sen eteen töitä. Hyvää sunnuntaipäivää!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kauniit ja rauhaa huokuvat kuvat!

Nykyisin on tosiaakin ahdistavaa lukea miten, joka puolella on ihmisillä hirveä hätä.
Aamulla, kun avasin päivän lehden oli siinä koskettavaa kirjoitusta, seitsämän sivua Japanista.
Tähän aikaan sopii hyvin tuo kirjoittamasi raamatun lause.
Aurinkoista sunnuntaita!

Veera kirjoitti...

Kiitos muistutuksesta. Meinaa välillä unohtua täällä kiireen keskellä mikä elämässä pysyy ja on tärkeintä. <3 :D Mukavaa sunnuntaita!

Kikke kirjoitti...

<3 <3 <3 <3