torstaina, toukokuuta 13, 2010

100 asiaa minusta

Näitä on ollu mukava lukea eri blogeissa :).
Pitää koittaa itekki saanko tuon 100 täyteen....

  1. Olen 34-vuotias perheenäiti
  2. Mulla on MAAILMAN IHANIN MIES <3
  3. ja 2 SULOISTA PIKKUPOIKAA <3 <3
  4. Kesäkuussa pojat saavat pikkusiskon tai -veljen <3
  5. Me asutaan vanhassa rintsikkatalossa
  6. ...joka on mieheni wanha mummola...
  7.  ja jonka remppa vie meiltä ehkä ikuisuuden...!!!
  8.  Lottovoitto kummasti nopeuttais hankkeen valmistumista ;)
  9.  Ammatiltani oon kondiittori

10.  ja unelmoin oman kahvilakonditorian perustamisesta...joskus sitte :)!
11.  Nyt kuitenkin keskityn ja nautin elämäni suurimmasta haaveesta...
12.  ...siitä,että saan olla vaimo ja äiti...voiko enää suurempaa onnea ollakkaan <3
13.  Rakastan aurinkoa 8)
14. Voisin kaikki kesäpäivät viettää rannalla :)

15. Pihalle nyt saapunut lämpö ja aurinko saa mielen niiiiiiiin iloiseksi
16. Lähden kohta lämmittämään meijän pihasaunaa...
17. Jonka vesijohdot oli jäässä tammikuusta aina äitienpäivään asti :(!
18. Eikä se oo ainut riesa mikä meitä on tässä talossa kohdannut.
19. Parhaillaan paistan kakkupohjaa uunissa
20. Ja seuraavaksi pitäis parturoida meijän 3,5 vuotias ;)
21. Lempivärejäni on vaalean sininen ja valkoinen

22. ja jostain syystä tänä keväänä myös vaaleanpunainen on tunkeutunut listalle
23. ikinä ennen en oo siitä mitenkää piitannu... :O
24. Nyt huomaan,että 1 numero jäi välistä pois,joten ei muuta ku numerot uusiksi ;)
25. ja tarkennan seurantaa ;)
26. Mulla on isosisko ja pikkusisko sekä pikkuveli
27. ...ja niiden kanssa ollaan läheisiä <3
28. Minusta tulee kesällä täti ensimmäistä kertaa
29. ...ja ootan sitä "tehtävää" innolla :)
30. Rakastan päikkäreitä!
31. Joudun tätä nykyään alituiseen tehdä selkoa meijän lasten pienistä ikäeroista... :(
32.  ...varsinkin puolitutut/tuntemattomat sitä kovasti tivaavat :(
33. VAIKKA minusta 1,7kk ja 1,11kk ei oo nyt niin kovin lyhyet välit...
34. ...onhan niitä lapsia tiuhempaaki tahtia tähän maailmaan "tehty"!!
35. ja SITÄ PAITSI...eiköhän se oo jokaisen oma asia...!!???
36. Meillä on 3pyöräinen moottoripyörä: TRIKE
37. ja siihen kuuluva asuntovaunu ;)!

38. ...joka kyllä joudutaan laittamaan tänä kesänä myyntiin...
39. koska 3:n lapsen kanssa ei siihen enää kyytille mahduta...harmi... :(!
40. Haaveissa on kuitenkin hankkia moottoripyörä sen tilalle...
41. ...äitin ja isän kahdenkeskisiin hetkiin <3
42. Meijän saunan terassi ei oo vielä valmis.
43. Valmistuessaan siihen laitetaan kylpytynnyri...tuskin maltan oottaa... ;D
44. En oo synnyttänyt kertaakaan!
45. Enkä kokenu yhtä ainutta supistusta :(
46. Totta puhuen tuleva sektio mua vähän pelottaa... :(
47. Edellisestä jäi niin kurja kokemus mieleen...  :S
48. Mutta silti uskon ja toivon,että kaikki menee nytkin hyvin :)

49. Tulin uskoon 13vuotiaana
50. Siitä asti mun elämässäni on ollu vakaa pohja ja perusta :)!
51. Ja PÄIVITTÄINEN turva ja luottamus <3
52. Usko on tosi tärkeä osa mun ja meijän perheen elämää!
53. Haluaisin omistaa viherpeukalon...
54.  ja sen avulla saada puutarhan kukoistamaan :)

55. Toivoisin niin,että saisin enemmän valmista,ku mitä nykyään ehdin ja saan.
56. Mun on vaikea antaa itelle löysiä...
57. ...oon melko ankara ja vaativa itelleni.
58. MUTTA EN MUILLE :)!
59. Oon muuttanu eläissäni 12 kertaa.
60. Täälä maaseudun rauhassa viihdyn parhaiten <3
61. Jos mulla ois aikaa rutkasti ja tilat haluaisin harrastaa entisöintiä.
62. Mulla on just nyt 2 sairasta pikkumiestä:
63. Miika kuumeessa ja
64. Joona oksensi kerran :(!
65. Ja Etelä-Pohjanmaalle pitäis lähteä illan tullen ajelemaan järjestämään 60v-juhlia...heikolta näyttää...
66. Sain uuden pyykkitelineen ulos ja oon siitä niiiiiin iloinen ;)!
67. Mulla on välillä hyvinki halvat huvit ;)!
68. En voi sietää valehtelua :(!
69. Enkä kaksnaamaisuutta!!!
70. Kokosin äsken pihalle ruusuportin
71. ja istutin ruukkuihin kolmea lajia köynnöksiä.
72. Rakastan joulua,se saa mut ihan sekaisin :)
73. Yks harrastuksistani on äkkilähtö-sivujen lueskelu ;)
74. vaan eipä olla aikoihin käyty...se lottovoitto vois ehkä tässäki jeesata... ;D
75. Oon ylpeä ja onnellinen,että saan asua Suomessa.
76. Mun pitäis pestä ikkunat,toista kertaa tälle keväälle.
77. Mulla on klipsihiuspidennökset ja tykkään niistä kovasti :)!
78. Yks mun haaveammateistani oli parturi-kampaaja
79. Toisaalla asuviin kavereihin tulee pidettyä IHAN LIIAN VÄHÄN yhteyttä :(
80. Silmieni väri on sininen
81. Valkoiset kukat on mun lemppareita
82. Repen kanssa aiotaan kesän aikana rakentaa pojille leikkimökki!
83. Tykkään polttaa kynttilöitä läpi vuoden
84. "Oot Rakas"- lausetta koitan "viljellä" niin paljon kuin suinkin lapsille ja Repelle <3

85.  Tykkään kierrellä kirppareita
86. Kesällä on suunniteltu käydä Muumimaailmassa
87. Sisustuslehdet on ihania
88. Oon illan virkku ja aamun torkku,vaikka...
89.  haluaisin olla virkku ,molemmista päistä päivää ;)
90. Tykkään extempore-reissuista
91. Irtokarkit on mun heikkous!!!
92. Suklaasta sen sijaan voin kieltäytyä tyystin!
93. Mulla on paha tapa aloittaa aina eri projekteja enemmän ku ehdin saada niitä loppuun!
94. Värjään hiuksia,koska mun oikea väri on semmonen tylsä "ei minkää"-värinen
95. Mun ja Repen Rakkaustarina alkoi kavereiden talon maalaus-talkoista <3

96. ja JATKUU VAAAAAN <3
97. Haluaisin osata soittaa pianoa
98. Nyt mietin,että mitähän muutaki tähän ois voinu kirjoittaa ;)
99. Oon enempi ku kiitollinen siitä mitä elämässäni on ja mitä oon saanu ja mitä omistan <3
100. Ja ja ja... koklaappas sinä keksiä 100 asiaa sinusta,niin käyn ne heti lukemassa :)

MUKAVAA LOPPUVIIKKOA!

16 kommenttia:

Rouva V kirjoitti...

Ihana lukea. Ja aika paljon samoja asioita, mm. Minäkin olen ammatiltani kondiittori, olen uskossa ja minulla on kaksi poikaa joilla on ikäeroa 1v.5kk.

Kirjoitin myös 100 asiaa blogissani, käy kurkkaamassa.

Ihanaa viikonloppua sinne ja pikaista paranemista! <3

Krista/Sisustus Villa Blanco kirjoitti...

Ihania ja niiiiiin positiivisia asioita sinulla. Meillä nuorimmilla lapsilla ikäeroa 1v5kk ja sitten tulikin piiiiitkä väli 12v. :) Ihanaa kun on pienet ikäerot!

Aurinkoista viikonloppua teille! :)

Krista

Sanna kirjoitti...

hih meillä lapsilla ikäeroa 1v 2 pv ja aina niitä luullaan kaksosiksi... :)
mulla on työn alla tuo 100 asiaa mutta edistyy vähän hitaanlaisesti ;)

mukavaa loppu viikkoa! :)

Jonna kirjoitti...

ooi, olipa ihanasti kirjotettu! Nyt tiiän sinustakin paljon enempi <3 Koitan tehdä omaani myös listan kunhan sen aikaa ehtisin ja maltan istua paikoillani :) Ihana päivä ollut, niin lämmintä! Pikaista paranemista teidän pienille.

Hanna kirjoitti...

Kiva lista, paljon asiaa.. yks mikä jäi ehdottomasti mieleen on tuo moottoripyörä asuntovaunu yhdistelmä..harmi jos joudutte siitä luopumaan.hyviä vointeja loppu raskauteen:)Muuten olen haaveillut kondittorin ammatista.

Lotta kirjoitti...

Minäkin liputan pienen ikäeron puolesta! Meidän tytöillä ikäeroa 1,5v ja ovat erottamattomat. Ihanaa kun heillä on seuraa toisistaan. Tokalla ja kolmannella ikäeroa on jo 2v8kk johtuen ehkä siitä että toka oli/on vaativampi tapaus kuin esikoinen ;o)

Lisay kirjoitti...

Kiva lukea ja tietaa uusia asioita sinusta.
Pieni ikaero minullakin kolmella ensimmaisella;1,5vuotta ja 1v 3 paivaa.Taman iltatahden ja nuorimman tyton ikaero onkin sitten 6 vuotta.Olen siitakin nauttinnut!!!
Tyttojen vauva-aika on nyt kuin sumua,mutta nyt elan uudelleen pojan kanssa kaikki ihanuudet!!!
Ihanaa,etta teillakin tuli sinne kesa!
Paranemisia pojille!!!

Onnenkyynel kirjoitti...

Hih.
Mulla on toi sama paha tapa aloittaa projekteja..Saamatta vanhoja loppuun.
Just toissapäivänä miehen rantauduttua kotiin, sain kuulla tästä "viasta".

Meillä alkaa myös leikkimökin rakentaminen=)

Haluaisin kans uuden pyykkitelineen ulos.

Menen joulusta myös sekaisin...

Ja mulla todella on myös halvat huvit välistä=)

Hauskaa, kun näistä löytyy aina jotain "omaa".
Ei kai me sitten niiiiin erilaisia olla, kun luullaan.
Me immeiset=)

Mirka kirjoitti...

Olipas kiva lukea, pitäis tehdä omakin lista :) Meidän saunasta puuttuu myös terassi, johon tulee kylpytynnyri. Rintamamiestaloa asustellaan ja rempataan :)) Joulu saa mun pääni sekaisin, kun se vaan on ihana :)

Mukavaa viikonloppua!

Sissi kirjoitti...

Tää oli kiva! Ja kiva että täältä netistäkin löytyy "uskiksia" :)

Anonyymi kirjoitti...

Olipa mukava sun listaa, ja niin kivasti olit sen kuvittanut :) Älä sä niistä ihmettelijöistä välitä.Lapset on lahja,ne saadaan kun on niiden aika..

Laura kirjoitti...

heippa! :) ihana listaus!vaikutat niin mukavalle ihmisille. ihanaa,kun olet kondiittori, mäkin haaveilen siitä ammatista ja pienestä kahvilasta... :)
musta on kans ihanaa kun lapsilla on pieni ikäero. meiän tytöillä on 1vja 3kk, kauheesti ei kyllä siitä vauva ajasta muista... mutta ihanaa kun saavat kasvaa yhdessä ja ovat niin tärkeitä toisilleen. kolmanteen tulikin eroa 4v, ja tuntuu että pitäisi vielä b.kin saada kaveri.. no jos taivaan isi suo :)
hei, sulla alkaa raskaus loppu suoralla! :)
ihanaa, ja älä murehdi tulevaa, vaikka ikävät mistot aina jää alitajuntaan "kummittelemaan".kyllä kaikki menee synnärillä hyvin, ja pian sulla on pieni käärö, ihanaa!!! :) tosi suloinen sun masu kuva! hyvää vointia sinne ja aurinkoisia kesäpäiviä!:)

Adolfina kirjoitti...

Aurinkoist kesä-päivää! Blogissasi on mukava vierailla ja kauniissa kodissasikin! Mutta, mutta, ny on pakko udella, mistä saa TRIKESTÄ tietoa lissä???? :)

Kikke kirjoitti...

Adolfina: Trikestä saa tetoa vaikkas sähköpostin välityksellä ;)!Osoite löytyy tuosta sivupalkista...jään oottelemaan ;)!

Päivi kirjoitti...

HIhih, nää on hauskoja! Mukava tapa saada tietää lisää bloggaajista. :)

Ihana lista sulla. <3

-Päivi-

Sari kirjoitti...

Näitä on tosi kiva lukea <3 Itse vaan niin laiskumus kun en jaksa tehdä tuota samaa =)