tiistaina, syyskuuta 18, 2012

Projekti

Taas uusi projekti menossa.
Kaikkien niiden muiden lisäksi :)!
Täällähän ei kovin äkkiä puuhat lopu.

Aurinkoisen ja tuulisen sään päätin käyttää
hyväksi tässä projektissa.


Nämä suloisuudet on peräisin mun lapsuuskodin vintiltä.
Ne on jääny sinne aikoinaan talon edellisiltä omistajilta.
Miltälie vuosikymmeneltä?
Muistan nähneeni valokuvan isästäni,joka pienenä poikana
istui samantyylisissä vaunuissa joskus v.1952-1953(???).
Wanhat joka tapauksessa.

Mä oon nämä varannu jo pikkuisena tyttönä omakseni.
Ennakkoperintönä :).
Tilan puutteen vuoksi en oo näitä voinu meille aiemmin tuoda.
Mutta nyt aattelin nämä verhoilla uusiksi ja ottaa sisäkäyttöön.

Yläkerran makkarissa on vauvan sänky,
joten nämä kärryt pääsee alakertaan päikkäripaikaksi.

Tänään nämä pesin ja puunasin ja nyt ovat kuivumassa.
Ja kunhan kuivuvat verhoilen sisäpuolen valkoisella
kankaalla ja pitseillä.

Palaan asiaan,kunhan projekti etenee :)

13 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

IHANAT vaunut!

Rouva V kirjoitti...

Täydelliset vaunut!! <3 Meinaatko nukuttaa vauvaa siinä? :)

Cia kirjoitti...

Ihanat! :)

Elämän Helmiä kirjoitti...

Oi, ihanat ! Minulla kuva siskostani ja minusta, joissa siskoni istuu samnlaisissa vaunuissa <3
Mielenkiinnolla odotan jatkoa vaunujen tarinasta.
-päivi-

Hanna kirjoitti...

Aivan ihanat:)

PikkuBertta kirjoitti...

Ihanat...kyllä nuo on 40-50 luvulta,sillä minä olen synt.1951,ja minua on tuuditettu tuollaisissa...ja minulla on kopio nukenvaunuina noista..ja ihan samanväriset vielä:)

Lovviisa kirjoitti...

Hurmaavat...Minäkin tommottisissa aikonaan kölliny, kylläkin kuuskymmentäluvulla :)

Tuija kirjoitti...

Voih, miten suloiset <3

-Tuija-

Ansku kirjoitti...

Oi iiks miten suloiset!

Kikke kirjoitti...

Kiitos jokaiselle teille kommenteistanne!

Eikös ookki aika ihqut :)???
Mukava jos osa teistä tunnisti kärrit ja ne herätti muistoja lapsuudesta <3

Naana: Aattelin,että vauva <3 voi ottaa osan päikkäreistä näissä vaunuissa,alakerrassa.
Meillä on makkari ja vauvan oma sänky yläkerrassa.

allidaalia kirjoitti...

Aivan ihunat vaavin vaunut <3 Laitahan kuvia kun saat projektin valmiiksi.

marikan kirjoitti...

Suloiset vaunut olet itsellesi ennakkoperintönä varannut =)

Kikke kirjoitti...

Niin minustakin ;D !